Perijä-äänestys on siis maanantai-iltaan asti käynnissä, jos et ole vielä äänestänyt, äänestä! Äänestys löytyy siis osan 35 lopusta.


Olen miettinyt, että teen sittenkin vielä yhden (lyhyen!) osan ennen lopullista sukupolven (perijän) vaihdosta. Eli tämä seuraava osa olisi tavallaan piste Peten perijän uralle. Mutta ei Pete ole siis kuolemassa tai mitään. (Aluksi kyllä suunnittelin niin... :--O)
Osasta ei siis ole tarkoitus tulla kovinkaan pitkää, ja mietin että laittaisin sen tänne jo joskus ensi viikolla. En ole kuvia ottanut tai aloittanut kirjoittamista, mutta juoni on pitkälti selvillä... Ja se on suuri osa työstä!

Sitten olen myös ajatellut, että Paulan elämästä Franskassa kertova osa olisi joko osa 37 tai 38. Ehkä osa 38, jotta pääsemme ensin tutustumaan uuden perijän sielunelämään...
Paula-osastakin olisi tulossa suht lyhyt, mutta ei sitä tiedä jos mielikuvitukseni keksii jotain ihmeellistä. Mutta sellainen lyhyehkö katsaus Paulan arkeen. Ja ovathan ne Riku, Sanelma ja pikku-Siirikin siellä!

Ja Aada... Haluaisin pelata ja tehdä sitä Aada-osaa, mutten viitsi vielä. Olen tarkkaan miettinyt kohdan, johon haluan Aada-osan ujuttaa. Vielä ei kuitenkaan ole sen aika. Yritän kuitenkin ohjailla tarinaa nyt siihen, että Aada-osa saadaan pian mukaan.
Olen viime aikoina tykännyt pelata vampyyreilla ja minulla on paljon ideoita Aadan tarinaa varten. Liekö syynä se, että olen lukemassa Veren vangit -kirjaa... :---D


Okei, eli sellaista tulevaisuudessa. Joskus.

Mutta äänestäkää, kommentoikaa, jotain :----D



***