Alkuun tilannekatsaus:
Osa 37 on valmistumassa. Kuvat on otettu, muokkaus vielä tekemättä. Tekstit ovat hyvin kesken, mutta tiedän suunnilleen mitä aion kirjoittaa. Yritän saada sen tämän viikon aikana tehtyä. Mutta ensi viikolla viimeistään.


Sen jälkeen olen suunnitellut tekeväni osan Paulan, Rikun ja kumppaneiden elämästä. Joku sellainen suht lyhyt osa, mutta todennäköisesti se paisuu jättiosaksi (kuten tavallista).
Ideoita sen varalle on jo, ja olen kuvannut muutaman kohtauksen. Ainakin sen pitäisi tulla marraskuun aikana, en tiedä ihan tarkkaan milloin.


Sitten vähän randomimpia juttuja.
Tässä kuva Aadasta, jonka monet haluaisivat nähdä tarinassa. Minäkin!
Olen jo aikoja sitten suunnitellut kohdan, jossa Aada tulee taas mukaan ja yritän ohjailla tarinaa siihen suuntaan mahdollisimman pian. Ennen osaa 50 kuitenkin(?)


Aada näyttää tosiaan vähän erilaiselta kuin aiemmin (en muista mikä osa se oli...)
Muokkailin vähän vampyyri-defaultejani. Nyt ne sopivat paremmin yhteen muiden defaultieni kanssa.
(Hassua muuten, että kuvassa on päivä kun vampyyrit tunnetusti rakastavat auringonpaistetta... Olisi tullut liian epäselvä kuva yöllä :---D)


Toinen asia, jota olen miettinyt (jo jonkin aikaa), on sellainen "vaihto-oppilasjuttu". Eli sinä saisit osallistua "Alisten" hahmokaartin kehittämiseen.
Ihan aluksi ajattelin, että joku sellainen, joka kirjoittaa lc:tä tai vastaavaa tarinaa, lahjoittaisi minulle jonkun ei-perijä lapsensa. Siis tyyliin että hahmo tulisi mukaan yliopistossa tai jotain. Sekoittamaan kuvioita jne. Ja sillä tavoin, ettei hahmo välttämättä palaisi enää alkup. tarinaansa. Vaan jäisi jonkun Alisten ei-perijän puolisoksi tmv.
Ja sitten joku Alisten ei-perijä lapsi menisi vastavuoroisesti tämän vaihto-oppilaan tilalle tämän alkup. tarinaan. Eikä tarvitse palauttaa ;-)
Tietty mahdollisten eri defaultien jne. takia simit näyttäisivät erilaisilta, mutta kai siihen tottuisi.

Mutta koska kaikki eivät kirjoita tarinaa, mietin, että voisihan se Aliksille tuleva vaihto-oppilas olla vain joku random sitä varten luotu sim. Eli tarinattomat voivat osallistua. Luot simin, pakkaat sen ja laitan sähköpostilla.

Eli tehtäväsi olisi luoda sim tai SimPEllä kaivaa peliin syntynyt ei-perijä minua varten. Ja sitten halutessasi voit saada vaihdossa jonkun minun ei-perijäni :-)
Ainakin Radolassa oli muistaakseni ohjeet pelissä syntyneiden simien nappaamiseksi, kaivan ohjeen esiin jos on tarvetta.

Tämän sukupolven yliopistokavereiksi ei enää ehdi, mutta Hannan lasten sitten? Jos jotakuta nyt kiinnostaa... Laittakaa alle, jos kuulostaa viisaalta.

 

Olen huono selittämään. Mutta ehkä joku tajusi? :-)

 

***