Eli monta asiaa. Ensin pakollinen info seuraavasta osasta :D

Osa 46 on aloitettu. Kuvia on noin 10 ja tekstiä ei ole senkään vertaa. Suunnitelmia on jonkin verran, mutta koko osan juonta en ole saanut kasaan. Eli pari viikkoa menee ellen saa jotain hurjaa inspiraatiota. Olen kuvaillut myös ei-perijäosia jonkin verran :)


Maaliskuun ensimmäinen päivä tuli kuluneeksi 2 vuotta siitä, että tarina näki päivänvalon. Tosi hurjaa! Alan melkein itkemään liikutuksesta. Hohoh. :'----->
Tänäkin vuonna aion tehdä synttäriextran, johon olen koonnut kuvia bugeista, hauskoista ilmeistä ynnä muista aiheista, joita ei itse tarinassa nähty. Se on suunnilleen valmiina, laitan sen esille viikon kuluessa. Odotellessa voitte vaikka katsella vuosi sitten tullutta synttäriosaa.


Kuvatutoriaalissa päästään nyt muokkaamaan kuvia. Aiheena ovat siis perusmuokkaukset, joita teen lähes jokaiseen kuvaan. Samat vinkit pätevät pääsääntöisesti myös valokuviin. Oikeastihan ne ovat valokuvien muokkauksia, joita olen soveltanut sims-kuviin ;->

Kuvatutoriaali 2

Olen ajatellut tehdä ainakin 3. osan, mutta haluaisin sitä varten teiltä ehdotuksia. Haluatteko jotain tiettyä neuvoa? Kaikkea en tietenkään voi luvata osaavani, varsinkaan Gimpillä :--D Mutta kysykää.


Sitten vielä talo! Eli joskus muinoin puhuin, että laittaisin sen Leon ja Siljan talon ladattavaksi. Ja nyt vihdoin olen sen tehnyt! Talo on väreiltään hieman erilainen, mutta suunnilleen sama. Laitoin sen ladattavaksi Radolaan, mutta lataaminen ei tietenkään vaadi rekisteröitymistä.

Lataa täältä.


***