Hitto hitto hitto. Miten voi käydä näin?!
Ajattelin ottaa kuvia osia varten ja käynnistin pelin. Naapurustoon päästessäni huomasin, että kaikki perheet olivat kadonneet! Siis aivan kaikki. Kaikki tontit olivat välkkyviä laatikoita! Käynnistin pelin uudestaan, mutta sama homma jatkui.

Olen ottanut varmuuskopioita, mutta siitä on pitkä aika. Siis niin pitkä, että niissä tallennuksissa Hannakaan on tuskin syntynyt...
Joten en taida ottaa niitä käyttöön. Eli tähän taisi päättyä tämä tarina. Ja niin kuin minä aina olen kehottanut muita ottamaan säännöllisin ajoin varmuuskopioita...

Ärsyttää ihan kamalasti. Olin jo näin pitkällä... En tiedä jaksanko aloittaa uutta juttua vähään aikaan. Katsotaan nyt.

Joka tapauksessa tein sivun, johon kirjoitan tarinalle lopun. Eli mitä olisi tapahtunut, jos armas pelini ei olisi päättänyt seota...
Olen jo aloittanut lopun kirjoittamisen:


EPILOGI


Lukekaa se ja voitte sinne kommentoida jotain.

Ärsyttää ihan kamalasti! >:-----<


***